Veel Gestelde Vragen
FACTURATIE
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen / ik wil graag een duplicaat ontvangen
.
- Ik heb een klacht over mijn factuur
Zijn de kosten op uw factuur niet correct? Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op info@hilink.be met een kopie van de betreffende factuur en een korte omschrijving van de fouten/tekortkomingen. Ons team analyseert uw aanvraag graag. Indien nodig wordt een dossier ingediend bij de facturatiedienst om een correctie te bekomen. De verwerkingstijd is maximaal 20 werkdagen.
- Ik wil de automatische incasso activeren/verwijderen
Sinds de wetgeving op de AVG moeten verzoeken voor automatische incasso schriftelijk worden ingediend. Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar info@hilink.be met een kopie van uw identiteitskaart en uw bankrekeningnummer gekoppeld aan deze domiciliëring. Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.
COMMERCIEEL
- Mijn telefoon is kwijt/gestolen. Wat moet ik doen ?
Vind je je mobiel of tablet niet meer terug? Ben je het kwijt of werd het misschien gestolen? Geen paniek !
Het eerste dat u moet doen, is uw simkaart blokkeren. Neem hiervoor snel telefonisch contact op via 0800/33.337 of schriftelijk via info@hilink.be. .
Ons team stuurt u een nieuwe simkaart om uw nummer en uw persoonlijke gegevens te behouden.
- J Ik wil de voicemail activeren / deactiveren
Vous ne voulez plus de voicemail ou vous voulez le réactiver ? Envoyez un mail à support@hilink.be
- Ik wil een optie activeren / deactiveren
Voor meer informatie of voor een volledig beheer van uw opties, aarzel niet om ons schriftelijk te contacteren op info@hilink.be info@hilink.be