Veel Gestelde Vragen

FACTURATIE

  • Ik heb mijn factuur niet ontvangen / ik wil graag een duplicaat ontvangen

.

  • Ik wil graag meer informatie over de bedragen die op mijn factuur staan

Heeft u een vraag over uw factuur? Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar info@hilink.be met een kopie van de betreffende factuur. Ons admin team zal u zo snel mogelijk antwoorden.

  • Ik heb een klacht over mijn factuur

Zijn de kosten op uw factuur niet correct? Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op info@hilink.be met een kopie van de betreffende factuur en een korte omschrijving van de fouten/tekortkomingen. Ons team analyseert uw aanvraag graag. Indien nodig wordt een dossier ingediend bij de facturatiedienst om een ​​correctie te bekomen. De verwerkingstijd is maximaal 20 werkdagen. 

  • Ik wil de automatische incasso activeren/verwijderen  

Sinds de wetgeving op de AVG moeten verzoeken voor automatische incasso schriftelijk worden ingediend. Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar info@hilink.be met een kopie van uw identiteitskaart en uw bankrekeningnummer gekoppeld aan deze domiciliëring. Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.

  • Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen 

Om uw persoonlijke gegevens te wijzigen, nodigen wij u uit om ons een e-mail te sturen op info@hilink.be met de referentie van uw klantnummer en de wijzigingen die u wenst.

COMMERCIEEL

  • Ik wil dat een ICT-expert langskomt / ik ben de contactgegevens van mijn ICT-expert kwijt

U bent een nieuwe klant? Of u bent al een klant bij ons maar u heeft de contactgegevens van uw ICT-expert niet meer? Contacteer ons via het adres info@hilink.be

  • Mijn telefoon is kwijt/gestolen. Wat moet ik doen ?

Vind je je mobiel of tablet niet meer terug? Ben je het kwijt of werd het misschien gestolen? Geen paniek !

Het eerste dat u moet doen, is uw simkaart blokkeren. Neem hiervoor snel telefonisch contact op via 0800/33.337 of schriftelijk via info@hilink.be. .

Ons team stuurt u een nieuwe simkaart om uw nummer en uw persoonlijke gegevens te behouden.

  • Ik ben mijn PIN-code vergeten en mijn telefoon vraagt ​​om de PUK-code

PIN-code vergeten? Geen paniek, met de PUK-code kunt u uw apparaat ontgrendelen. U vindt deze op de kaart waar uw simkaart in zat. Als u hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via info@hilink.be

  • Ik wil een/meer product(en) wijzigen/toevoegen

Als u producten wilt wijzigen of toevoegen, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met uw ICT-expert. Of contacteer ons via info@hilink.be

  • J’ai une question à propos de mon central téléphonique.

Voor bijkomende vragen of om een ​​technisch probleem te melden, aarzel niet om ons schriftelijk te contacteren op info@hilink.be

 

  • J Ik wil de voicemail activeren / deactiveren 

Vous ne voulez plus de voicemail ou vous voulez le réactiver ? Envoyez un mail à support@hilink.be

  • Ik wil een optie activeren / deactiveren 

Voor meer informatie of voor een volledig beheer van uw opties, aarzel niet om ons schriftelijk te contacteren op info@hilink.be info@hilink.be

TECHNISCHE PROBLEMEN

  • Ik heb een technisch probleem met een vast product (Internet + TV + Telefonie)

Voor vragen of het melden van een technisch probleem, aarzel niet om ons schriftelijk te contacteren op info@hilink.be

  • Je rencontre un problème avec mon central téléphonique.

Voor bijkomende vragen of om een ​​technisch probleem te melden, aarzel niet om ons schriftelijk te contacteren op info@hilink.be

 

  • Een of meer van mijn mobielen zijn opgeschorst 

Si un ou plusieurs téléphones mobiles ne fonctionnent plus, cela est probablement dû à un retard ou une absence de paiement. Nous vous invitons à prendre rapidement contact avec le service facturation.