Veel Gestelde Vragen
FACTURATIE
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen / ik wil graag een duplicaat ontvangen
Om een duplicaat van uw factuur te ontvangen, nodigen wij u uit om contact op te nemen met de afdeling facturatie op 0800/22.500 (SE-klant) of 0800/22.200 (ME-klant). U kunt uw facturen ook raadplegen via uw MyProximus-applicatie of -platform.
- Ik wil graag meer informatie over de bedragen die op mijn factuur staan
Heeft u een vraag over uw factuur? Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar info@hilink.be met een kopie van de betreffende factuur. Ons admin team zal u zo snel mogelijk antwoorden.
U kunt de afdeling facturatie ook telefonisch bereiken op 0800/22.500 (SE-klant) of 0800 /22.200 (ME-klant).
- Ik heb een klacht over mijn factuur
Zijn de kosten op uw factuur niet correct? Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen op info@hilink.be met een kopie van de betreffende factuur en een korte omschrijving van de fouten/tekortkomingen. Ons team analyseert uw aanvraag graag. Indien nodig wordt een dossier ingediend bij de facturatiedienst om een correctie te bekomen. De verwerkingstijd is maximaal 20 werkdagen.
U kunt de afdeling facturatie ook telefonisch bereiken op 0800/22.500 (SE-klant) of 0800 /22.200 (ME-klant).
- Ik wil de automatische incasso activeren/verwijderen
Sinds de wetgeving op de AVG moeten verzoeken voor automatische incasso schriftelijk worden ingediend. Wij nodigen u uit om ons een e-mail te sturen naar info@hilink.be met een kopie van uw identiteitskaart en uw bankrekeningnummer gekoppeld aan deze domiciliëring. Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.
COMMERCIEEL
- Mijn telefoon is kwijt/gestolen. Wat moet ik doen ?
Vind je je mobiel of tablet niet meer terug? Ben je het kwijt of werd het misschien gestolen? Geen paniek !
Het eerste dat u moet doen, is uw simkaart blokkeren. Neem hiervoor snel telefonisch contact op via 0800/33.337 of schriftelijk via info@hilink.be. .
Ons team stuurt u een nieuwe simkaart om uw nummer en uw persoonlijke gegevens te behouden.
- J Ik wil de voicemail activeren / deactiveren
Wilt u geen voicemail meer of wilt u deze weer activeren? Stel het in via MyProximus of de 0800/22.500
TECHNISCHE PROBLEMEN
- Een of meer van mijn mobielen zijn opgeschorst
Als een of meerdere mobielen niet meer actief zijn, is dit waarschijnlijk door een onbetaalde factuur. Voor meer informatie nodigen wij u uit om snel contact op te nemen met de afdeling facturatie via 0800/22.500. U kunt dan een betalingsbewijs sturen naar productline@proximus.com met het verzoek voor een dringende heractivering. Vergeet niet om uw klantnummer door te geven aan onze collega's. Indien u niet tevreden bent met dit antwoord, kan u ook telefonisch contact opnemen met uw adviseur of ons een e-mail sturen op info@hilink.be. We zullen u zo snel mogelijk helpen. mailto:productline@proximus.com